Bestellen en annuleren
Een bestelling plaatsen
Bestellen bij Woonboulevard Wijchen doet u zo:
Zoek het artikel dat u wilt kopen en leg het eenvoudig in uw winkelwagentje. Wanneer u een artikel op onze website bekijkt, kan het mogelijk zijn dat de kleur die u op het beeldscherm ziet afwijkt van de kleur die het artikel daadwerkelijk heeft. Wij raden dan ook aan om het artikel in onze showroom te komen bekijken zodat het zeker is waar u naar op zoek bent. Als u meteen wilt bestellen, ga dan direct verder naar afrekenen. Wilt u nog verder winkelen, dan is dat geen probleem!
Tijdens het afrekenen is er de mogelijkheid om een account aan te maken. Dit is niet verplicht maar maakt het voor de volgende keer wel makkelijker tijdens het bestellen.
Afhalen of verzendkosten
Er kan gekozen worden voor het zelf ophalen (altijd gratis) of het laten bezorgen van uw gekozen product(en).
Betaling
Bij Woonboulevard Wijchen zijn er diverse mogelijkheden tot betaling. Er kan gekozen worden voor Rembours, PayPal, iDeal, Afterpay en voor het betalen in termijnen.
De status van uw bestelling
Na ontvangst van uw betaling krijgt u een update over de levertijd. Sommige producten kunnen gelijk uit voorraad geleverd worden. Mocht een product niet op voorraad zijn dan nemen wij contact met u op over de actuele levertijd. Mochten er onduidelijkheden zijn over de bestelling neem dan contact op met de klantenservice via de mail of bel 024- 649 1149.
Een bestelling annuleren
Mocht u toch van gedachten veranderd zijn dan kunt u de order altijd nog annuleren voor de producten verzonden zijn. Neem dan zo spoedig mogelijk contact op met de klantenservice. Tot slot kan het zijn dat er geen (aan)betaling wordt ontvangen. U ontvangt hier kort na het plaatsen van jouw bestelling bericht over. Het bedrag kan dan alsnog overgemaakt worden, waarnaar de bestelling in behandeling wordt genomen. De order zal geannuleerd worden, als er na twee weken nog geen (aan)betaling ontvangen is.
Vragen & klachten
Nog vragen? Stuur ons een mail naar info@woonboulevardwijchen.nl of neem contact op met de klantenservice via 024 – 649 1149. Wij hopen dat wij U zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn. Als een product beschadigd of defect is, wordt het product opgehaald. De aard van de beschadigingen zal beoordeeld worden. Vervolgens zal er overgegaan worden tot het repareren of vervangen van het product. Hieronder vallen niet: reguliere gebruik sporen en beschadigingen en defecten die door verkeerd gebruik zijn ontstaan.